נתניהו: פוטין הבטיח לעזור בנושא החיילים החטופים

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: פוטין הבטיח לעזור בנושא החיילים החטופים

    בהמשך לסיום הצפוי של הסכם הפנסיות ההיסטורי שאנחנו מסכימים בינינו, יהיה גם הסכם על הווטרנים. באמת, לפתור בעיה כאובה ואנושית, וזה יוכרז ויסתיים, כך אמר לי הנשיא פוטין, עד ה-9 במאי

    14:23
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on חשיפת 'המוקד הציבורי': עקצו ונקנסו בכשני מיליון ש"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן הצהרה בתום פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ואמר "אני מסיים עכשיו פגישה חשובה עם הנשיא פוטין. אני הבהרתי שביחס לסוריה, לישראל אין שום התנגדות שתהיה הסדרה בסוריה, אבל אנחנו מתנגדים בתקיפות לאפשרות שבהסדר כזה איראן וגרורותיה יישארו עם נוכחות צבאית בסוריה. אני חושב שהדברים האלו הובהרו בצורה הטובה ביותר. מהניסיון שלי עם הנשיא פוטין, לדברים האלה יש חשיבות לא רק במניעת אי הבנות, אלא בסופו של דבר הם גם באים לידי ביטוי בשטח.

    הדבר השני הוא שהתבשרנו, שבהמשך לסיום הצפוי של הסכם הפנסיות ההיסטורי שאנחנו מסכימים בינינו, יהיה גם הסכם על הווטרנים. באמת, לפתור בעיה כאובה ואנושית, וזה יוכרז ויסתיים, כך אמר לי הנשיא פוטין, עד ה-9 במאי.

    הדבר השלישי שדנו בו זה שורה של נושאים דו צדדיים בנושא כלכלה, ובנושאים אחרים בין שתי המדינות.

    והדבר הרביעי הוא כמובן שהעליתי, כפי שאני נוהג לעשות במקומות אחרים בעולם, את נושא אורון שאול והדר גולדין, וכמובן שני האזרחים הישראלים שמוחזקים על ידי החמאס. ביקשתי את הסיוע ההומניטרי של נשיא רוסיה, והוא הבטיח לתת אותו".



    0 תגובות